Q, YOUR QUALITY MANAGER

Documentbeheer

Documentbeheer

Medewerkers werken continue met de diverse documenten, procedures, werkinstructies en protocollen. Grote kans dat er een enorm archief met dubbele informatie ontstaat waarbij versiebeheer niet conform een conventie wordt ingezet. De kans op fouten neemt hierdoor toe en het vinden van de juiste versie kost onnodig tijd.

Door documenten vanuit MyQ te beheren en te verspreiden, biedt u medewerkers overzicht en behoort zoekgedrag tot de verleden tijd. Vanuit het centrale systeem is de actuele versie van ieder document eenvoudig terug te vinden.

#

Intelligente zoekfunctie

MyQ biedt een intelligente zoekfunctie die helpt om het gewenste document tevoorschijn te halen. MyQ bevat daarvoor een digitale kaartenbak waarmee u gekoppeld aan diverse objecten relevante gegevens kunt registreren. Bij objecten kunt u bijvoorbeeld denken aan: projecten, leveranciers, machines of gebouwen. Vervolgens kunt u zoeken per object en zien welke gegevens (documenten, registraties en taken) er rondom dat object zijn vastgelegd in MyQ.